Нововведення в заповненні форми податкової накладної

Однією з головних проблем серед українських підприємців є адміністративний хаос і неякісне інформаційно-консультаційне забезпечення діяльності щодо форм податкової звітності.

Свіжий приклад черговий плутанини від керівництва фіскалів – це нововведення в заповненні форми податкової накладної у платників ПДВ. Зміни набрали чинності з 1 квітня. На одне позитивне нововведення – відмова від необов’язкових реквізитів покупця і продавця – доводиться цілий ряд недоліків.

Зокрема, податкову накладну розділили на дві частини, збільшивши кількість рядків і граф, на заповнення яких платнику доведеться витратити додатковий час. У більшості випадків платнику ПДВ вже не можна буде обмежитися однією накладною – необхідно буде заповнювати кілька документів.

З першого квітня платники зможуть реєструвати накладні до реєстру тільки за новою формою. Тобто документи, складені на дату виникнення податкових зобов’язань на старих бланках, платник не зможе зареєструвати в реєстрі. І це незважаючи на те, що законодавчо передбачено право на реєстрацію накладних протягом 15 календарних днів від дати виникнення податкових зобов’язань (а зі штрафними санкціями протягом 365 днів).

Фіскальна служба вказує, що такі податкові накладні за новою формою можна буде зареєструвати в Єдиному реєстрі накладних.

Джерело: http://newsoboz.org

 

Коментарі

kazmetal l.com